utorok 18. apríla 2017

Halák procestoval USA: Škoda, že se mi to nepočítá do Milovat karty

ST. LOUIS. Slovenský hokejový brankář Jaroslav Halák si v posledních dnech česejte do sytosti, USA proletěl z jednoho konce na druhý. Nejdříve se přesouval ze St. Louis po výměně do Buffala, pak do Washingtonu. Po hektických dnech si našel ve středu čas na cestu zpět do St. Louis, aby si sbalil některé věci a vrátil se do Washingtonu.

"Škoda, že se mi to nepočítalo do Milovat karty," uvedl pro hockeyslovakia.sk Halák a pokračoval: "Sbalil jsem si pár věcí a opět jsem letěl do Washingtonu. Tam sezónu dokončím zřejmě bydlením v hotelu. " Nechtěl být vyměněn nikde

Halák se již vyrovnal s výměnou ze St. Louis a chce pomoci Washingtonu do play-off Východní konference.První trejd do Buffala Bet365-Bonus čeká na Vás přišel pro Halák jako blesk z jasného nebe a byl to pro něj šok.

"Nechtěl jsem být vyměněn nikde. V St. Louis jsem byl čtvrtou sezónu a nyní Bet365-Uvítací bonus vyzvednete zde jsme měli obrovskou šanci uspět iv play-off. Navíc se mi během ročníku vyhýbali i zranění, takže jsem se cítil v dobré formě.


Člověk něco buduje s jedním mužstvem a pak jej vymění, tak je to zklamání, "konstatoval pro svazový web Halák.

Hráčům Buffala Sabres byl šest dní.Po výměně nemyslel na hokej, na trénincích se jen těžko soustředil a po pár dnech se podle očekávání stěhoval do jiného klub u.

"Těsně před koncem výměn mě i tak vyměnili. Bylo to pro mě období nejistoty, ale naštěstí je to už pryč a teď jsem v týmu Capitals. Tomu jsem rád," doplnil pro hockeyslovakia.sk Halák . Nová maska ​​

Výměna ho zastihla právě v Tampě, kde byl s Buffalem. V ten den měl dokonce absolvovat premiéru v dresu Sabres. Z Tampy se vydal do Philadelphie, kde měli Capitals naplánovaný duel.Washington se chce dostat do play-off, momentálně za vyřazovací částí zaostává o tři body.

"Ve Východní konferenci odehrajeme ze všech mužstev nejméně zápasů, takže musíme bodovat v co nejvíce z nich. Hlavně se musíme zlepšit a ne hrát jako v posledních duelech. Mnou počínaje a posledním útočníkem konče," dodal Halák.

V prvních zápasech za Capitals chytal v bílé masce. Připravují mu už novou.

Bet365-Podrobnosti zde

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára