nedeľa 16. apríla 2017

Monty Panesar zachováva Anglicka oneskorená nádeje po otvorení o paranoje

V ľavej rameno kužeľ, ktorý prevzal 167 gólov v 50 testov v Anglicku, bol prepustený Essexe na zadnom konci leta po nepokojnej kúzlo mimo oblasti, v ktorej zasiahli jeho dôvera rock-bottom a jeho nevypočítateľné správanie spôsobené problémy v šatni.

"som trpel paranoidné myslenie," povedal Panesar, ktorý dúfa, že tým, že otvorí o svojich problémoch s duševným zdravím, v minulosti problémy možno lepšie pochopiť. "Bol som nedostatok dôvery v popretie a nevykonávalo so spoluhráčmi a trénermi.Svet sa cítil proti mne a ja som sa dostal cez top reakcie na malé veci. "Monty Panesar na problémy s vzduchom ako súčasť misie vrátiť sa na kriket Prečítajte si via c

Minulý apríl Panesar zvažoval odchod od kriketu úplne - "Zanedbal som sa z hry a životu vo všeobecnosti" - len aby som sa o ňom rozprával a do profesionálnej pomoci Neil Burns, bývalého útočníka v Somersetu, ktorý teraz pracuje ako jeho mentor.

Sa dobre zaoberal stavom celebrít po jeho testovom debute v Nagpure v roku 2006, si uvedomil, že potrebuje vonkajšiu pomoc, keď sa pravidelné prístupy od dobre zmýšľajúcich podporovateľov na ulici už necítili tak jednoduché, ako kedysi.

Necítil som dobre, všetko sa cíti celkom rušivé a pomohlo mi to zistiť, že mám problém.Keď to, čo bolo predtým normálny život sa stal ťažšie, že som si uvedomil, všetko nebolo mi dobre.

"Bol som v popretie a strachu z negatívneho rozhodnutia druhých mnou. Myslel som, že to bolo silnejšie, aby mlčali a, tvrdá ju '. Ale teraz si uvedomiť, že je to sila byť úprimní a ukázať zraniteľnosť.

"Som tera z v pokojnejšom mieste a otvorený myšlienky a názory iných ľudí.Cítim sa, že som nebol schopný stavať na priateľstvách v tej dobe, ale dúfam, že sa v budúcnosti môžem znova pripojiť a ľudia pochopia prečo. "Štyrikrát silný tím Burnsa, hypnotherapistu, psychiatra a Psychoterapeut - rovnako ako lieky - pomohli zotaviť Panesar a po rehabilitácii v nedávnej operácii na plecia plánuje vo februári cestovať do Južnej Afriky a vrátiť sa do tréningu pred možným návratom v lete.

Panesar hovorí, že jeho kariéra v Anglicku, ktorá začala s brankou Sachina Tendulkara, ale zastavila sa v popolníkoch Ashes 2013-14, bola jeho najšťastnejšia doba.Tam boli doby, však, keď sa snažil vysporiadať s kritikou jeho odpaľovanie a chytanie.

"Občas Myslel som, že postava zábavy, čo nie je vždy jednoduché. Ale vždy som sa snažil čo najlepšie a vždy praktizoval naozaj tvrdo. Ak to nie je dosť dobré pre ostatných ľudí, tak budiž.Moje hodnoty sú tvrdá práca a poctivosť, a ja som sa naučil žiť podľa nich "

V Anglicku svetla vo slow-bowlingové oddelenie od odchodu Graeme Swann v roku 2013 -. Zvýrazní ich nedávnej 2-0 test rad porážka do Pakistanu v SAE - 33-ročný dúfa, že jeho medzinárodná kariéra neskončila; Vyvolávania pre spin-friendly zájazdy do Bangladéša a Indie budúcu zimu sa je jeho cieľ.

Jeho prvou prekážkou je nájsť štvrtou County, niečo, čo by malo byť ľahké pre muža s 700 prvotriednymi gólov. Avšak jeho odvolanie do klubu je skomplikovaný skutočnosťou, že zhruba tretina z majstrovské zápasy sa hrajú do konca mája, keď ihriská sú údajne menej ochotní vziať bicykel.Nedávne vylepší žrebovania nemožno zmeniť anglickú klímu, konieckoncov

Panesar nie je príliš veľké starosti, však tvrdí, svoje schopnosti -. Točí loptu tvrdo, rýchlo a s dobrou presnosťou - znamenať, že možno vykonať na ktoromkoľvek povrchu, zatiaľ čo drží presvedčenie, že by sa jeho nedávny pokrok mimo ihriska aj naďalej, mohol by hrať až do svojich 40 rokov.

"Nemyslím si, že je ťažké [do misy spin na angličtinu hojdá]. Ako povedal Shane Warne, ak je to švy, že sa točí. Úspešní, skúsení nadhadzovači môže miska dobre vo všetkých podmienkach a na všetkých povrchoch, proti všetkým typom batsmen, "povedal

." Mohol som sa nechal 10 rokov - prečo nie?Moje nedávne skúsenosti zapnutia a vypnutia terénu môže pomôcť, aby som bol lepším hráčom do budúcnosti a lepšie okolo tímu. Som múdrejší o sebe ao živote. Chcem získať viac rovnováhu a byť zdravý, aby som mohol hrať na najvyššej úrovni tak dlho, ako je to možné

"A keď [môj mentor] Neil hovorí:, Lepšie ľudia hrať lepší športu '.".


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára